خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

شناسایی روزانه ۶۰۰ فرد مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۰۷۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از شناسایی روزانه ۶۰۰ فرد مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: از نظر بروز بیماری کووید ۱۹ بیست و چهارمین استان در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدحسین صومی عصر دیروز در جلسه ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به افزایش تعداد مبتلاها به کرونا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: افزایش تعداد مبتلاها در هفته های اخیر ناشی از مسافرت، دید و بازدید عید و همچنین به ‌دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی گفت: با افزایش نظارت و کنترل سیستم بهداشتی و درمانی بر روی افراد علامت‌دار و اطرافیان آنان بیماری کرونا قابل کنترل است و افراد علامت‌دار حتما باید در خانه بمانند و در غیر این صورت با حضور خود در اجتماعات باعت افزایش موارد بیماری خواهند شد.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: برای رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، در خصوص عمل به هشدارها و پیام‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت مسوولان نیز باید همگام و همراه مردم رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به بازدیدهای اخیرش از شبکه‌های بهداشتی و درمانی در خصوص پیشرفت عملیاتی پروژه‌های بهداشتی و درمانی در حال احداث تاکید کرد: روسای شبکه‌ها با اهتمام بیشتری پیگیر اجرای پروژه ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز