خبرگزاری کار ایران

فولیان:

بیش از 500 تن از زندانیان خدمات پزشکی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۸۷۶

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: جهادگران سلامت طی یک اقدام ارزشمند به 500 تن از مددجویان زندان خدمات پزشکی ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فولیان ضمن تقدیر از جهادگران سلامت بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی متشکل از 50 دندانپزشک به مدت 10 روز برای معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان مددجویان حضور یافتند و با تلاش این گروه 500 تن از زندانیان خدمات پزشکی دریافت کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: این اقدام خداپسندانه گروه جهادی درخصوص خدمات به زندانیان که به هر دلیل دچار جرایم و آسیب اجتماعی شده اند، بسیار ارزشمند است.

وی افرود: برای رهایی از مشکلات اجتماعی که اکنون در جامعه وجود دارد ما به این گونه حرکت های جهادی نیاز داریم و باید بیش از پیش روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه ترویج دهیم.

فولیان ضمن حمایت از ااین گونه اقدامات جهادی گفت: این گونه حرکت های جهادی باید مستمر باشد زیرا با تقویت گروه های جهادی بسیاری از کارهای غیر ممکن، ممکن خواهد شد.

این مقام قضایی ضمن تاکید به نقش گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد افزود: یکی از اولویت ها در حوزه پیشگیری از جرم و اصلاح مجرمان استفاده از ظرفیت مهم گروه های جهادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز