خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبر داد:

ثبت نام ۲ کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۸۲

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی از ۱۳ فروردین آغاز و تا ١٩ همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدعلی نبی‌پور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی از ١٣ فروردین ماه امسال همزمان با دیگر نقاط کشور در محل فرمانداری مشهد در جریان است.

وی افزود : بر این اساس همه روزه از ساعت هشت تا ۱۸ ستاد انتخابات فرمانداری مشهد به عنوان شهرستان مرکز استان، پذیرای داوطلبان نامزدی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی خواهد بود.

سرپرست معاونت‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس‌خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه آتی همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود که تاکنون برای یک منتخب این کرسی دو نفر در خراسان رضوی ثبت نام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز