خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کهگیلویه و بویراحمد در بدترین شرایط کرونایی/ بیشترین موارد مثبت کرونا در بهمئی، کهگیلویه و دنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۳۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد در بدترین شرایط کرونایی نسبت به 14 ماه گذشته بسر می برد.

پرویز یزدان‌پناه در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: هم اکنون ۳۰۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۸۰ بیمار کرونایی قطعی و ۱۴ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه روند افزایشی موارد مبتلا و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های مُعین استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد، خاطرنشان کرد:‌ در شبانه روز گذشته ٣٣ بیمار بستری و بیش از  ٥٠٠ بیمار مثبت نیز به بیماران استان اضافه شده اند.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسخ ٧٣٤ نمونه رپید تست را از آزمایشگاه دریافت شده که ١٢ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در بهمئی، کهگیلویه و دنا است.

یزدان پناه افزود: از هزار و ۱۸ نمونه پی سی آر ٤٥ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، دنا و چرام هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تاکنون ۲۸ هزار و ۳۳۰ بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز