خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر اردبیل خبر داد؛

بهره‌مندی 84 هزار نفر از خدمات هلال احمر استان در طرح ملی نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۲۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی 84 هزار و 29 نفر در طرح ناظران سلامت و ارشادی و امدادرسانی به 102 نفر حادثه دیده در طرح ملی نوروز 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله ضربی عنوان کرد: طرح ملی نوروزی سال ۱۴۰۰ از ۲۵ اسفند سال ۹۹ شروع و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در 10 شعبه شهرستانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از کرونا در ایام نوروز اعضای جمعیت هلال احمر استان 21 هزار و 446 اماکن و 243 مورد از پاساژها را تحت پوشش و مورد بازدید قرار داده و 168 مورد مانور خیابانی و میدانی برگزار کرده، افزود: 84 هزار 29 نفر، از خدمات این اعضاء بهره مند شده و به 4 هزار و 730 مورد تذکرات لازم داده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طرح ناظران سلامت و ارشادی 777 تیم/ روز متشکل از هزار و 768 نفر / روز از اعضا فعالیت داشتند.

ضربی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی به 102 نفر حادثه دیده در 32 مورد حادثه امدادرسانی شده، ادامه داد: این حوادث 76 نفر مصدوم داشته که عوامل جمعیت استان 21 نفر از مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 32 تیم / روز عملیاتی متشکل از 120 نفر / روز نیروی عملیاتی با به کارگیری 51 دستگاه / روز خودرو به یاری هموطنان شتافته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۱۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری و ۱ پایگاه کوهستان در محورهای مواصلاتی و با بکارگیری ۱۳۰۰ نفر / روز نیروی عملیاتی و ۳۸ دستگاه خودروی امدادی در خدمت هموطنان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز