خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۱۹

شهرداری اصفهان در پیامی در گذشت رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان و استاندار اسبق استان های قزوین و کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدعلی نکویی دار فانی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان و استاندار اسبق استان های قزوین و کرمانشاه، بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

در پیام قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان آمده است:

مرده آن است که نامش به "نکویی" نبرند

این بار باید کلام “انا لله و انا الیه راجعون” را ناباورانه و در نهایت اندوه و ماتم برای استاد سیدعلی نکویی بر حافظه این سطور نوشت.

پیشکسوت و فعال سیاسی، مدیر ملی و استانی، مردی صدیق، منزه و وارسته که اخلاق، آداب و مشی فعالیت سیاسی را توأمان به نسل جوان می‌آموزاند؛ بزرگمردی که باورهای انسانی را زندگی کرد، مرد نیک‌اندیشی‌ها و همت‌ها بود، در شرایط سخت، همواره امیدبخش بود و مدبرانه عمل می‌کرد.  

او اسوه و استوانه‌ای بود که همگی او را به خلوص می ستودند. اخلاق انسانی و تقوای الهی را در فعالیت‌های خود به غایت مدنظر داشت و مجاهدی نستوه برای آرمان های کشور و میهنش بود.

اینجانب مصیبت جانکاه فقدان این سرمایه ارزشمند را به خانواده معزز وی، مسئولین کشوری و استانی، دوستان و آشنایان، همراهان، مبارزان پیروزی انقلاب اسلامی، احزاب، گروه ها و همکاران تسلیت گفته، برای او، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگانش، صبر و آرامش آرزومندم.

سازمان عدالت و آزادی منطقه اصفهان نیز در گذشت سید علی نکویی را تسلیت گفت:

انالله و انا الیه راجعون

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما  

در میانه همه‌گیری ویروسی منحوس و در میان روزهایی که مرگ، ترجیع بند زندگی شده است، نکو مردی از میان ما رفت که اصلاح‌طلبی تجربه زیسته‌اش و اخلاق‌مداری ضمیمه سیاست‌ورزیش بود.

نیکو مردی تلاشگر که هم مرد میدان جنگ و هم مرد میدان سازندگی و اصلاحات بود، استاندار مقاوم و شجاع کرمانشاه زیر بمباران و آتش جنگ و استاندار قزوین در دوران اصلاحات بود.

 سید علی نکویی؛ پدری مهربان برای کنشگران سیاسی اصلاح‌طلب اصفهان که اصلاحات را چه در قالب جنبش  و چه در قامت کنش، صبورانه راهبری و رهبری کرد و نماد زیست شرافتمدانه سیاسی بود.

سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقه اصفهان این فقدان جانکاه را به همه کنشگران سیاسی و اصلاح‌طلبان ایران و اصفهان تسلیت گفته و از درگاه باری تعالی برای روح آن مرحوم آمرزش و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نماید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز