خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت شنای استان خبر داد؛

استخر‌های شنا در مشهد به مدت ۳ هفته‌ تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۱۲

رئیس هیأت شنای خراسان رضوی گفت استخر‌های شنای مشهد در پی نارنجی شدن وضعیت کرونا به مدت ۳ هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید مشتاق‌عشق رئیس هیئت شنای خراسان رضوی گفت: با توجه نارنجی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد نامه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر تعطیلی ۳ هفته‌ای استخر‌های شنا دریافت کردیم و از امروز این موضوع را به مجموعه‌های آبی شهر مشهد، ابلاغ خواهیم کرد.

او با بیان اینکه ما پایگاه تیم ملی هستیم افزود: تعطیلی استخر‌های شنا شامل محل اردوی تیم‌های حرفه‌ای و تیم ملی نخواهد شد و بازیکنان و عوامل حاضر همانند گذشته پس از انجام تست کرونا، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رئیس هیئت شنای خراسان رضوی ادامه داد: در فاصله چندماهی که وضعیت کرونایی مشهد بهبود پیدا کرده بود، رقابت‌های تایم‌تریل در رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان را میزبانی کردیم و این مسابقات در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان برگزار می‌شد.

مشتاق عشق بیان کرد: مسابقات تایم‌تربل رده‌های سنی برای شناگران منتخب استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و خراسان رضوی در مشهد برگزار شد که چندین رکورد کشوری در این رقابت‌ها ارتقا یافت.

او تصریح کرد: بانوان شناگر خراسانی ۴ رکورد از مجموع ۹ رکورد ارتقا یافته در این مسابقات را به نام خود ثبت کردند؛ همچنین سینا غلامپور که رکورددار شنای سرعت کشور است نیز موفق شد رکورد خود را تکرار کند؛ با توجه به محدودیت تمریناتش در یک‌سال گذشته، بسیار قابل قبول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز