خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد البرز خبر داد:

برگزاری یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی البرز در ایام عید نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۸۴

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با اهداء 10هزار بسته معیشتی و 25 سری کمک‌هزینه جهیزیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به برگزاری یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی گفت: این مرحله از رزمایش باهدف یاری‌رسانی به نیازمندان در روزهای ابتدایی سال برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز بیان کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان نظرآباد با محوریت سپاه پاسداران خدماتی چون توزیع بیش از 10هزار  بسته معیشتی و 25 سری کمک‌هزینه جهیزیه با ارزش 2 میلیارد و 750 میلیون تومان به نیازمندان اهداء شد.

محمدی فرد ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه مواسات و همدلی در استان در سال گذشته و اجرای ده مرحله رزمایش گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13 دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز