خبرگزاری کار ایران

مدیر بنیاد مسکن گرمی به ایلنا خبر داد؛

صدور 304 جلد سند مالکیت در روستای انی علیا / تداوم اجرای طرح هادی در گرمی و انگوت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۷۲

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرمی در استان اردبیل از صدور 304 جلد سند مالکیت، اجرای 5 هزار مترمربع آسفالت و همچنین ارتقای ضریب مقاوم سازی 91 مسکن در روستای انی علیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی رحیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرمی در بازدید و بررسی  مشکلات روستای انی علیا از توابع شهرستان گرمی که با حضور  نماینده مردم شهرستانهای گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی انجام شد، عنوان کرد: اجرای 5 هزار مترمربع آسفالت در معابر عمومی داخل روستا، ارتقای ضریب مقاوم سازی در 91 مسکن روستایی، صدور اسناد مالکیت به تعداد 304 جلد، بخشی از اقدامات بنیاد مسکن در این روستا می باشد.

ولی اسماعیلی نماینده شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این بازدید بیان کرد: اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باعث ماندگاری اهالی منطقه در روستاهای تابعه شهرستان های گرمی و انگوت شده لذا خواستار تداوم این فعالیت ها در روستاهای محروم هستیم.

وی خواستار تکمیل طرح های هادی روستاهای محروم شد و گفت: با توجه به اینکه روستای انی علیا هم جزو روستاهای بزرگ شهرستان گرمی می باشد، ضروری است با اتخاذ تمهیدات مناسب در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات مکفی برای تکمیل طرح هادی تصویب و تخصیص یابد.

به گزارش ایلنا علی بهشتی فرماندار شهرستان گرمی نیز قول مساعدی در خصوص تخصیص اعتبارات لازم و رفع برخی دیگر از نارسایی های موجود برای افزایش میزان رضایتمندی و گسترش خدمات به اهالی روستاها را داد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز