خبرگزاری کار ایران

بدلیل جلوگیری از شیوع کرونا صورت گرفت؛

لغو مراسم سالگرد کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه ملوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۵۱

بیست و سومین مراسم یاد بود سیروس قایقران، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ملوان بندر انزلی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت کاپیتان فقید تیم ملی و باشگاه ملوان بندر انزلی در اطلاعیه ای اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم بیست و سومین سالگرد درگذشت زنده یاد سیروس قایقران امسال برگزار نخواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: با تصمیم خانواده و دوستداران این بازیکن سابق تیم ملی ، مقرر شد تمامی هزینه‌‌ها صرف امور خیریه شود.

علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند کمک های خود را به شماره حساب  0351451001006 بانک ملی به نام ستاد برگزاری مراسم واریز کنند.

پارسال هم به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم سالگرد سیروس قایقران لغو شده بود و هزینه مراسم صرف تامین و توزیع بسته های معیشتی شده بود.

زنده یاد سیروس قایقران در 18 فروردین سال 1377 به همراه فرزندش راستین در جاده رشت به تهران بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی با ثبت ۴۳ بازی ملی و به ثمر رساندن ۶ گل و همچنین حضور 8 ساله خود در ترکیب ملوانان از اسطوره های فوتبال ایران به شمار می ‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز