خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع تولید نیازمند اقدام انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۲۷

فرماندار رشت با تاکید بر مشکلات مسکن و اشتغال جوانان، گفت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع تولید نیازمند اقدام انقلابی است.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در جلسه با انبوه سازان مسکن مهر شهرستان با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر عدم ثبات در نهاده‌های مسکن موجب افزایش قیمت تمام شده آن گردیده، خاطر نشان کرد: با این وضعیت فعلی مردم در تامین مسکن با مشکل روبرو هستند و بایستی ضمن توجه به سیاست های دولت، با مشارکت سرمایه گذاران حوزه مسکن، شرکت های تعاونی و ... تصمیمات مناسبی در جهت تامین مسکن برای عموم مردم اتخاذ کنیم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه اعتماد سازی اولین مولفه کار جمعی است، خاطر نشان کرد: وجود نقایص در اجرای پروژه شرکت های تعاونی موجب سلب اعتماد مردم و شکست کار جمعی می شود.

 وی با بیان اینکه کار تولید در شرایط امروز کشور نوعی ایثار و از خودگذشتگی در عرصه اقتصادی محسوب می شود، گفت: در سال جدید از تمام ظرفیت شهرستان در جهت تقویت تولید و اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان رشت در ادامه اظهار داشت: تمامی ادارات و دستگاه ها برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که تمایل به رونق تولید و ایجاد اشتغال جدید دارند، ملزم به نهایت همکاری و مساعدت می باشند.

فتح اللهی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جوانان علل الخصوص در حوزه تامین مسکن و داشتن شغل مناسب، افزود: ضرورت دارد برای حل معضل بیکاری و مسکن جوانان با تفکر و اقدام انقلابی به سمت ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع تولید حرکت کنیم.

وی با تاکید بر توجه به سلایق مختلف مردم در سرمایه گذاری های اقتصادی، افزود: شهرستان رشت قابلیت ها و استعدادهای ویژه ای برای توسعه صنعت گردشگری را در خود دارد و با وجود زمینه های مختلف این رشته نظیر مختصات اقلیمی و طبیعت متنوع، شیوه های گوناگون زیست و حیات فرهنگی، تاریخی، اکو توریسم و ... می توان در سایه برنامه ریزی مدون به اقتصادی پویا در صنعت گردشگری دست پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز