خبرگزاری کار ایران

با تخصیص ۲ هزار میلیارد ریال بودجه؛

زیرساخت های شرکت شهرک های صنعتی قزوین توسعه می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" برای رشد شهرک ها و نواحی صنعتی استان، مبلغ 2 هزار میلیارد ریال از اعتبارمنابع این شرکت هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قروین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: تقویت امکانات و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی رابطه مستقیمی در رشد جذب سرمایه گذاری دارد . این میزان اعتباربرای تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان کشی و توسعه فضای سبز و تکمیل طرح های تصفیه خانه ای در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین صرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اظهار داشت: سال گذشته هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده بود.

خانپور ضمن اشاره به اینکه استان قزوین رتبه های برتر کشوری در جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی دارد، افزود: امیدواریم در سال جاری که با شعار " تولید، پشتیبانی و مانع زدایی" نام گذاری شده است، با ایجاد زیر ساخت های مناسب و همراهی و همدلی دستگاه های مختلف به این روند تدوام ببخشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد یک شهرک صنعتی در جوار بزرگراه غدیر، توسعه شهرک صنعتی کاسپین یک و حیدریه و رونق بخشی به شهرک صنعتی کوهین با جذب سرمایه گذار از اولویت های کاری سال جاری این شرکت است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز