خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد؛

افزایش ۲ برابری واگذاری اراضی صنعتی استان سمنان به سرمایه‌گذاران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۱۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بیش از ۲۲۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جهش تولید به سرمایه‌گذاران واگذار شد که نسبت به سال ۹۸ افزایش ۲.۳ برابری داشت.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: افزایش ۲.۳ برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان بیانگر رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاران در این استان دارد.

وی بیان‌کرد: ۴۱۹ قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در سال ۹۹ منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح‌کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در سال جهش تولید موفق به جذب ۴۱۹ متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی این استان شد که در سال ۹۸ این مساله، ۲۴۶ فقره قرارداد بود.

 وی خاطرنشان کرد: مقایسه این آمارها نشان‌دهنده افزایش ۱.۷ برابری جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

آل‌بویه یادآور شد: ۲۴۶ فقره قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۱۰۳ هکتار سال ۹۸ در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شده بود.

وی یادآور شد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز