خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد:

امدادرسانی به ۲۱۹ حادثه دیده در نوروز امسال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۰۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر این استان در طرح نوروزی برای ۲۱۹ نفر از هموطنان متاثر از ۵۱ حادثه جاده ای و کوهستان امداد رسانی کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال 50 مورد تصادف جاده ای و یک مورد حادثه کوهستان اتفاق افتاده و 219 نفر از هموطنان از این حوادث متاثر شدند.

موسوی با بیان اینکه در این سوانح پنج نفر از هموطنان در صحنه حادثه فوت شدند، اظهار داشت: 214 نفر از مسافران نوروزی آسیب دیده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را 100 نفر بیان کرد و گفت: 12 مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.

موسوی با بیان اینکه در طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمر 92 تیم عملیاتی فعال شده بود، خاطرنشان کرد: در این تیم ها 241 نفر نجاتگر و امدادگر در حوادث، خدمات امدادی شبانه روزی ارائه داده اند.

 وی یادآوری کرد: در طرح نوروزی 49 دستگاه آمبولانس، 43 دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودوری کمک دار سبک در امدادرسانی به هموطنان در جاده های استان زنجان بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز