خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد :

ضرورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات شعار سال/ طراحی‌ها موجب ۹ هزار میلیارد تومان تولید در استان زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۶۵

استاندار زنجان، بر ضرورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات شعار سال تاکید کرد و گفت: همه مصوبات باید زمان اجرا داشته و گروهی ناظر به اجرای مصوبات باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان، در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: در سال گذشته طرح‌های خوبی در استان زنجان اجرا شد که این طراحی‌ها موجب ۹ هزار میلیارد تومان تولید در استان زنجان شد.

حقیقی، با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی صادرات استان زنجان در سال گذشته، یادآور شد: در سال گذشته بیمه اجباری افزایش و بیمه بیکاری کاهش یافته و واحدهای تولیدی به چرخه بازگشتند.

 وی، بر ضرورت تحقق شعار سال با عنوان تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاکید ‌کرد و گفت: شعار جامع و کامل است و همه مسائل را برطرف می‌کند.

استاندار زنجان، افزود: بر اساس ماده ۶۱ و ۶۲ کارگروه تسهیل، پیشگام‌ترین کارگروه در استان زنجان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که از کارگروه‌های موفق کشوری است و اقدامات عملی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی با بیان اینکه قوانین، مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و تسهیلگری احصا و به کشور ارائه شود، افزود: صادرات، واردات، مالیات، بیمه، محیط زیست، منابع طبیعی، گمرک و امور بانکی باید برای تحقق شعار سال مورد توجه قرار گرفته و مانع‌زدایی شود.

وی بر ضرورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: همه مصوبات باید زمان اجرا داشته و گروهی ناظر به اجرای مصوبات باشند.

حقیقی، با اشاره به آغاز ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا، افزود: نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است تا انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شود که از مردم و نخبگان انتظار داریم تماشاچی نبوده و مشارکت داشته باشیم.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در زمینه کنترل ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام شده و از همه دست اندکاران تقدیر می‌شود، افزود: طرح شهید قاسم سلیمانی با به کارگیری ۳ هزار نیروی بسیجی اجرایی شد.

حقیقی، از افزایش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خبرداد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت کاهش یافته است.

وی، اضافه کرد: همه اعضای ستاد و کمیته‌ها باید برنامه عملی خود را در خصوص برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان به دبیرخانه ستاد کنگره تا پایان فروردین ماه امسال ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز