خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در 5 استان کشور / وزش باد شدید در استان‌های شرقی/ افزایش دما برای نوار غربی و شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۵۸

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان‌های کشور ، از بارش باران در 5 استان مرکزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در شمال استان خراسان رضوی و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان و همچنین ارتفاعات جنوب کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز برای استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ‎ وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: آب‌های خلیج فارس و دریای عمان امروز مواج و متلاطم هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آرام پیش‌بینی می‌شود، افزود: طی این روز‌ها با افزایش نسبی دما به ویژه برای نوار غربی و شمالی کشور مواجه هستیم.

گودرزی با اشاره به اینکه پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و ارتفاعات البرز مرکزی گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد، اظهار کرد: جمعه در غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق فارس به ویژه برای بعد از ظهر بارش‌های پراکنده، رعد‌وبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی در طول روز وزش ملایم باد را دارد و بشینه دمای آن امروز به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و هوای پایتخت در روز‌های آتی روند افزایشی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز