خبرگزاری کار ایران

علائی مقدم مطرح کرد:

نقش عشایر قزوینی در تامین امنیت غذایی جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۳۸۷

رئیس سازمان امور عشایر ایران در نشست با ریاست جهاد کشاورزی قزوین گفت: در کشور ما عشایر نقش پررنگی را در کمک به تامین امنیت غذایی جامعه ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شاهپور علائی مقدم در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی  قزوین  با تاکید بر نقش موثر عشایر در تامین امنیت غذایی کشور گفت: عشایر نقش بسیار مهمی در تولید و تامین گوشت قرمز دارند و به همین دلیل ما باید با حمایت‌های لازم به حفظ و ارتقای تولید محصولات دامی از سوی این قشر کمک کنیم.

رئیس سازمان امور عشایر ایران افزود: آب و هوای معتدل استان قزوین ظرفیت مناسبی را برای تولید گوشت قرمز و فعالیت در زمینه گیاهان دارویی ایجاد می‌کند و در این رابطه آماده حمایت از این قشر هستیم.

علائی مقدم اظهار داشت: تسهیلات و خدمات ارائه شده به جامعه عشایر در دولت یازدهم و دوازدهم، قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های قانونی مختلف به ویژه در برنامه ششم توسعه برای حمایت از عشایر، اظهار داشت: پیگیر استفاده از این ظرفیت ها برای تقویت معیشت و اقتصاد عشایر هستیم.

این مسئول گفت: در برنامه ششم توسعه برای حمایت از عشایر، 17 ظرفیت قانونی وجود دارد و در مجلس شورای اسلامی نیز فراکسیون عشایری نیز یک ظرفیت مهم برای رسیدگی به نیاز ها و مطالبات جامعه عشایری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز