خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۳۰۷

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت ، افزایش ۵۱ درصدی کشفیات سرقت در ایام نوروز با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح عملیاتی پلیس در ایام نوروز از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری با هدف ارتقاء نظم و امنیت در سطح شهرستان اجرا شد . 

وی تصریح کرد: در نتیجه این طرح در حوزه سرقت شاهد کاهش ۱۸ درصدی وقوع ، افزایش ۵۱ درصدی کشف و افزایش ۶۰ درصدی دستگیری سارقین بودیم.  

این مقام انتظامی افزود: در طول این مدت، ۱۴دستگاه کامیون مرغ خارج از شبکه توقیف و ۵۰ تن مرغ زنده به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال کشف و ۱۴ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی طی کنترل مبادی ورودی شهر کاشان، ۱۱۲۸ ثوب انواع لباس ، ۲۲۰ هزار سیگار ، ۲۲۴ قلم انواع لوازم آرایشی که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۵ خودرو توقیف و پانزده نفر دستگیر شدند. 

بساطی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی پلیس در ایام نوروز، در حوزه مبارزه با مواد مخدر ، بیش از یک کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و در این خصوص تعداد  ۱۹۱ نفر معتاد سارق  دستگیر شدند؛ باید گفت شاهد افزایش ۲۳۲ درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز