خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

شش شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۷۶

استاندار اصفهان گفت: متاسفانه اکنون ۶ شهرستان استان از جمله خوانسار، شاهین شهر، فلاورجان، گلپایگان، لنجان و نجف آباد در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی با اشاره به اینکه دیگر هیچ شهرستانی در رنگ‌بندی آبی قرار ندارد، افزود: متاسفانه در استان اصفهان همه شهرستان در وضعیت زرد و نارنجی و شش شهر قرمز هستند؛ وضعیت برخی استان‌های کشور از جمله ایلام و البرز به لحاظ شیوع کرونا مناسب نیست و وارد پیک چهارم شدند.

وی ادامه داد: سرعت فراگیری خیز چهارم به دلیل شیوع کرونای جهش یافته بوده و به مراتب سرعت انتشار بیشتر است و باید نهایت دقت را به کار بگیریم تا همشهریان و هموطنان دچار مشکل نشوند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: دولت تمام سعی و تلاش خود را بر ماموریت‌های اصلی به کار بسته که مقابله با کرونا یکی از آن ماموریت‌هاست، اما در کنار آن شکستن تحریم، معیشت مردم و تکمیل و افتتاح طرح‌های عمرانی مدنظر بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار شیوع کرونا در استان نگران کننده است و از تجمعات و دورهمی‌ها در فضای بسته خودداری کنیم.

وی اضافه کرد: افراد تست مثبت نباید در جوامع و اجتماعات مختلف حضور پیدا کنند که براساس قانون جرم است و دستگاه قضایی می‌تواند با کسانی که قرنطینه را رعایت نمی‌کنند به صورت مجرم برخورد کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در مصوبات ستاد ملی دوگانگی وجود ندارد، اظهار کرد: در مصوبات ستاد وحدت و هماهنگی وجود دارد و ملاک هر نوع فعالیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی «رنگ‌بندی» است.

وی گفت: براساس نوع رنگ‌بندی فعالیت‌ها می‌توانند ادامه یابند، یکی از ویژگی‌های خوب ستاد ملی کرونا مشخص بودن فعالیت‌ها براساس رنگ‌بندی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز