خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد / مردم رعایت نکنند فاجعه ای بزرگ رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۶۹

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

به گزارش ایلنا در البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران استان که صبح امروز یکشنبه برگزار شد با اشاره به اینکه البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

وی گفت: اگر دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات رعایت نشود، فاجعه ای بزرگ رقم می خورد.

استاندار البرز افزود: کرونای جهش یافته مجالی برای تعلل و جبران نمی گذارد و موج چهارم شیوع کرونا به مراتب خطرناک تر از امواج قبلی است.

وی گفت: البرز به لحاظ همجواری با پایتخت، تردد بالای بین استانی، قرار گرفتن در معبر 14 استان کشور، تراکم شدید جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت ها، نیازمند همکاری و همراهی ویژه مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا است.

شهبازی با اشاره به اینکه بیمارستان های استان مملو از بیماران کرونایی شده، افزود: مردم برای حفاظت از جان خود در مقابل مخاطرات کرونای جهش یافته، همراهی بیشتری با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز