خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تبریز :

عملکرد شورای پنجم را به طور شفاف تقدیم مردم خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۱۶

رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم به طور دقیق بررسی می‌شود، گفت: تا آخرین روز مسئولیت تلاش کرده و کارنامه خود را به طور شفاف تقدیم مردم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، شهرام دبیری روز یکشنبه در اولین جلسه شورای شهر در سال جدید، با انتقاد از نبود ایمنی کار در تبریز و رعایت نشدن آن افزود: اگر در خیابان های شهر قدم بزنیم شاهد عدم رعایت ایمنی کار خواهیم بود که بخشی از آن مربوط به رانندگان و بخشی نیز به دلیل عدم رعایت ایمنی کار از سوی نیروهای خدماتی و پارکبانان است که باید هرچه سریعتر نسبت به خرید جاروب مکانیزه از سوی شهرداری اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از اپیدمی کرونا، احتیاج بیشتری به حمل و نقل عمومی پیدا خواهیم کرد، اظهار کرد: در زمان کنونی شهرداری ۱۲ دستگاه اتوبوس خریداری کرده که این تعداد برای این شهر کافی نیست.

رئیس شورای شهر تبریز گفت: باید با عرضه اوراق مشارکت و خرید چندین دستگاه اتوبوس برای تبریز در اولویت قرار گیرد چرا که این کلانشهر در بین دیگر کلانشهرها از این لحاظ عقب مانده است.

دبیری همچنین با قدردانی از اقدامات انجام شده در زمینه گل کاری پارک ها و جنگل کاری ها به خصوص در تفرجگاه عباس میرزا، یادآوری کرد: شهرداری در پارک عباس میرزا اقدامات خوبی انجام داده است که می‌تواند این محل را به قطب گردشگری تبدیل کند.

رییس شورای اسلامی تبریز با ابراز امیدواری برای ریشه کنی ویروس کرونا گفت: برای جلوگیری از شیوع پیک جدید موارد بهداشتی را رعایت شود.

دبیری با بیان اینکه کمتر از نیم درصد جمعیت کشور در برابر این ویروس واکسینه شده‌اند، افزود: باید این میزان ارتقا یافته و پروتکل های بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت شود تا اپیدمی کنترل شود.

وی با اشاره به فوت پاکبان شهرداری در اولین روزهای سال جدید، این ضایعه را به خانواده وی تسلیت گفت و خواستار رسیدگی به نیازهای خانواده این پاکبان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز