خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد:

آذربایجان شرقی بدون شهر آبی کرونایی/تعداد شهرستان‌های قرمز استان به 5 رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۹۸

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آخرین وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، عباسعلی درستی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضیعت کرونایی استان، اظهار کرد: هر روز بیشتر به وضعیت قرمز نزدیک‌تر می‌شویم؛ به طوریکه از امروز شهرستان‌های میانه، هشترود و شبستر هم به لیست شهرهای قرمز، سراب و جلفا اضافه شدند.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های اهر، کلیبر، تبریز، مرند و چاراویماق نارنجی و مابقی شهرستان‌ها همگی زرد هستند و هیچ شهرستان آبی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط لازم است مردم از مسافرت و دورهمی‌ها دوری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: رنگ‌بندی شهرستان‌ها و تعداد بیماران روز به روز در حال افزایش بوده و در صورت تداوم بی‌توجهی به توصیه‌ها آمار بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.

درستی در تشریح آخرین روند واکسیناسیون کرونا در آذربایجان شرقی، گفت: تاکنون ۱۵ هزار دز واکسن کرونا وارد استان شده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: بیماران خاص شامل بیماران مبتلا به ام اس برای دریافت واکسن کرونا به بیمارستان الزهرا (س)، بیماران پیوندی و دیالیزی به بیمارستان امام رضا (ع) و بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی به بیمارستان سینای تبریز، مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز