خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به مرگ در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۸۹

فرمانده انتظامی گیلان گفت: تصادفات منجر به مرگ در تعطیلات نوروز ۱۹ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال بود .

به گزارش ایلنا از رشت، فرمانده انتظامی گیلان در بازدید از پل مرزی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان گفت: طرح نوروزی نیروی انتظامی استان گیلان از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه اجرا شد و در این مدت ۸۰۰ هزار خودرو وارد استان گیلان شدند.

سردار عزیز الله ملکی افزود: در حوزه تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ نسبت به نوروز سال گذشته ۱۹ درصد کاهش را مشاهده کردیم و در این راستا تلاش های شبانه روزی نیروهای پلیس راه و راهور قابل قدردانی است.

وی به دیگر‌ فعالیت های پلیس در این ایام اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز ۵۳۰ مورد گشت‌ انتظامی، ترافیکی، تخصصی و نظارتی اجرا شد .

وی گفت: نصب بنرهای آموزشی، ارائه هشدارهای انتظامی، ترافیکی و آموزش از طریق فضای مجازی و صدا و سیما از دیگر اقدامات پلیس گیلان برای کاهش جرایم و ارتقاء امنیت مسافران و شهروندان در این ایام بود.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت های مردم در ایام نوروز گفت : بهره ‌گیری از هزار و ۸۰ پلیس‌ افتخاری و همچنین هزار و ۲۷۵ نفر از نگهبانان مراقبتی و حفاظتی، اقدامات خوبی در جهت ارتقا امنیت پایدار انجام داد.

سردار ملکی با تاکید بر توجه پلیس به حفظ و حراست از امنیت مردم گفت: خط قرمز و دغدغه نیروی انتظامی، امنیت مردم است و در همین راستا تقویت توان عملیاتی شهرستان‌ها و عوامل گشتی در حوزه انتظامی و ترافیکی در راستای تامین نظم و امنیت در طول سال اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز