خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری 2 سارق حرفه ای منازل در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۵۰

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی سرنخ‌های به جا مانده 2 سارق حرفه ای منزل در سطح شهر قزوین با کشف 45 فقره سرقت و 10 میلیارد ریال اموال مسروقه، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: با بررسی سرنخ‌های به جامانده و انجام اقدامات پلیسی، ماموران توانستند 2 سارق سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در قزوین دستگیر کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: متهمان به 45 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و در پی بازرسی از مخفیگاه آنها، انواع لوازم منزل، طلاجات، پول نقد، لپ تاپ، تلفن همراه، دوربین فیلمبرداری و ظروف مسی کشف و ضبط شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی اموال مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: مال باختگان پس از شناسایی و حضور در پلیس آگاهی استان، اموال خود را شناسایی و متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن  فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز