خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

تعداد شهرهای نارنجی هرمزگان افزایش یافت / رودان و پارسیان مستعد تغییر رنگ کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۳۶

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پنج شهرستان بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، قشم و میناب در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان با بیان اینکه با فوت ۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در هرمزگان تعداد جانباختگان به ۱۰۶۵ نفر رسید، افزود: اکنون ۱۸۰ بیمار با تشخیص کووید در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و حال ۱۰ نفر هم وخیم است.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۸۷ نفر در حال حاضر در منزل قرنطینه هستند و درمان‌های سرپایی دریافت می‌کنند، اظهار کرد:  پنج شهرستان بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، قشم و میناب در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

نوروزیان با بیان اینکه کرونای انگلیسی موجب دو برابرشدن شمار بیماران بستری بویژه در بخش مراقب‌های ویژه، فوتی‌ها و آزمایش‌های مثبت کرونا شده است، اضافه کرد: درصورت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در رودان و پارسیان، این دو شهرستان هم مستعد تغییر وضعیت رنگ بندی از زرد به نارنجی هستند.

وی با اشاره به اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و برگزار نشدن تجمع‌ها تنها راه کنترل این بیماری است، عنوان کرد: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بصورت جدی صورت می‌گیرد و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز