خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه خبر داد:

قتل در اسلام آبادغرب، دستگیری در همدان/ اختلافات مالی انگیزه متهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۲۳

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری خبر داد که پس از ارتکاب قتل و زخمی کردن 2 نفر دیگر به شهر همدان گریخته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: در سومین روز فروردین امسال یک مورد تیراندازی در شهر اسلام آبادغرب رخ داد که منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن 2 نفر دیگر شد. 

وی افزود: به دنبال این حادثه ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب تحقیقات و جستجوی همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند. 

سرهنگ آمویی تصریح کرد: ماموران در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در همدان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و عزیمت به این شهر، طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال قاتل متواری به پلیس آگاهی اسلام آبادغرب، گفت: این فرد در بازجویی به تیراندازی منجر به قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلافات حساب با مقتول و افراد مجروح عنوان کرد. 

وی همچنین با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، گفت: راه تسویه حساب تیراندازی و به خطر انداختن امنیت عمومی جامعه نیست و تنها باعث بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری می شود. 

سرهنگ آمویی در پایان گفت: مراکز مشاوره پلیس کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان در ساعات اداری و مرکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی کرمانشاه نیز صبح و بعدازظهر آماده ارائه انواع خدمات مشاوره ای به شهروندان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز