خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان زنجان خبر داد:

بیش از 42 هزار مسافر در ایام نوروز توسط ناوگان مسافربری جا به جا شدند/ ثبت 173 مورد تخلف

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۱۴

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در نوروز امسال 42 هزار و 567 مسافر توسط ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی استان جابه‌جا شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی مدقالچی با اعلام این خبر گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین 1400، حدود 42 هزار و 567 نفر مسافر توسط ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان جابه‌جا شده است.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: این میزان جابه‌جایی نسبت به سال گذشته، 182درصد افزایش داشته و نسبت به سال 98 که وضعیت عادی بود، 26 درصد میزان مسافر کاهش یافته است.

وی ادامه داد: 57 هزار و 509 نفر مسافر نوروزی جابه‌جا شده است که این رقم در نوروز 1400 به 42 هزار و 567 نفر با 26 درصد کاهش یافت.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از ثبت 7 هزار و 776 سفر در نوروز 1400 در استان زنجان خبرداد و گفت: این میزان نسبت به نوروز 99، 56 درصد افزایش و نسبت به نوروز سال 98، 3 درصد کاهشی بوده است.

مدقالچی یادآور شد: ظرفیت اشغال صندلی در ناوگان مسافری 30 درصد نسبت به سال 98 کاهشی بوده است.

وی همچنین از کنترل یک هزار و 528 دستگاه در نوروز 1400 خبرداد و گفت: از این تعداد 173مورد به کمیسیون تخلفات ارجاع داده شده و برخوردهای لازم با این افراد انجام می‌شود.

این مسئول در استان زنجان اضافه کرد: کنترل ناوگان عمومی مسافر همچنان ادامه دارد و با رانندگان متخلف برخوردهای لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز