خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

مسئولان در برگزاری انتخابات دو وظیفه ذاتی تأمین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۷۵

استاندار ایلام گفت: مسئولان در برگزاری انتخابات دو وظیفه ذاتی تأمین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند که در بستر قانون و در نهایت قانون‌مداری این وظیفه را به انجام می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نوذری در دیدار با اعضای شورای نظارت بر انتخابات استان گفت: مسئولان در برگزاری انتخابات دو وظیفه ذاتی تأمین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند که در بستر قانون و در نهایت قانون‌مداری به انجام می‌رسانیم.

وی افزود: در دو مؤلفه دیگر انتخابات مشارکت حداکثری و ایجاد فضای رقابتی، مسئولان در کنار سایر دستگاه‌ها وظیفه ملی دارند که بخشی برعهده مسئولان اجرایی و بخشی هم برعهده شورای نظارت بر انتخابات است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمام مسئولان برای برگزاری یک انتخابات پرشور تلاش خواهیم کرد، گفت: برگزاری سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری هدف مشترک ما است و همه تلاش می‌کنیم در مدار قانون و قانونمداری انتخاباتی در تراز بالا در استان برگزار شود.

وی گفت: همه باید با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه را در جامعه فراهم آوریم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ورد استان ایلام به پیک چهارم کرونا  تاکید کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و کار عملیاتی تا قبل از شروع انتخابات، کرونا در استان و کشور مهار شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز