خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین خبر داد:

افزایش 50 درصدی بستری بیماران کرونایی/ بیمارستان‌های استان در حالت آماده باش

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۵۴

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: تعداد بیماران کرونایی در استان افزایش یافته است و باید محدودیت های تازه ای اعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر در هفتادمین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: تعداد بیماران سرپایی کرونا در استان قزوین بین چهار تا پنج برابر افزایش یافته است و 50 درصد بیماران بستری افزایش یافته است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌های خصوصی نیز باید حداقل ۱۵ درصد ظرفیت خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهند و همچنین دانشگاه علوم پزشکی باید برای آماده‌سازی تخت‌های درمانی، تدابیر لازم را بیندیشد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 18 هزار خودروی متخلف جریمه شده‌اند و رسانه ها و مطبوعات موظفند در خصوص تردد خودروها وارد فاز هشدار شوند.

حبیبی همچنین افزود: با توجه به شرایط کنونی تست‌های سریع کرونا باید در خدمت قرارگاه شهید سلیمانی قرار گیرد.

در پایان این نشست مصوب شد که رستوران‌ها از امروز به بعد به صورت بیرون بر فعالیت کنند، تالارهای پذیرایی تعطیل شوند و همچنین هیچ محدودیتی در خصوص تعطیلی فعالیت کارمندان وجود ندارد و همه کارکنان اداری باید بر اساس روزهای معمولی سرکار حاضر باشند و در عوض هر کارمندی شیوه نامه بهداشتی را در اداره رعایت نکند باید از سوی مدیر دستگاه به تخلفات اداری معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز