خبرگزاری کار ایران

کاهش قیمت پرتقال تنظیم بازار در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۹۹۹

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین، گفت: از امروز-15- فروردین ماه پرتقال تنظیم بازار با 1000 تومان کاهش قیمت عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هادی طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: طرح توزیع میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ از ۲۶ اسفند ماه در سطح استان قزوین آغاز شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین اظهار داشت: سیب زرد با قیمت هر کیلو 9 هزار و 500 تومان و سیب قرمز با قیمت هر کیلو 8 هزار و 500  تومان، پرتقال با قیمت هر کیلو 11 هزار و 500 تومان  در سطح استان عرضه شد.

طاهرخانی افزود: طبق جلسه برگزار شده در ستاد تنظیم بازار در استانداری، قیمت هر کیلو پرتقال 10 هزار و 500 تومان تصویب شد که از امروز در سطح استان عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: میوه تنظیم بازار همچنان در همه مراکز توزیع میوه تنظیم بازار در استان قزوین به قیمت مصوب عرضه می شود و شهروندان می توانند از غرفه های سطح شهر نسبت به تامین میوه تنظیم بازار اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین در پایان گفت: امسال سهمیه تخصیصی پرتقال استان ۸۰۰ تن و سیب ۴۰۰ تن در نظر گرفته شده بود که از این میزان تاکنون ۶۱۸ تن پرتقال و ۳۸۱ تن سیب توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز