خبرگزاری کار ایران

نماینده البرز در مجلس:

قرار نیست نماینده مجلس لیستی برای شورای شهر ارائه کند/نزدیکی و دوری افراد به مصداق تأیید یا رد صلاحیت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۸۶۷

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه نمایندگان هیچ لیستی برای انتخابات شورای شهر ارائه نمی کنند، گفت: وظیفه اصلی ما نظارت بر انتخابات و فعالیت برای افزایش مشارکت است.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا عباسی در دیدار نوروزی اعضای دفتر و کارگروه‌های اندیشه‌ورز اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع توسط دفتر نماینده مجلس باید در حد اعلا صورت بگیرید و این عهد ما از زمان تبلیغات انتخابات بوده و ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نظارت و تدوین قوانین کار اصلی نمایندگان است، ادامه داد: برخی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی کارهای مردم را شاید به درستی انجام ندهند و باید نمایندگان مردم در مجلس برای رفع برخی مشکلات در حیطه وظایف خود کار انجام دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه خواسته‌هایی که در چارچوب قانون نباشد، انجام نخواهیم داد، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ با توجه به‌ فرمایشات رهبر انقلاب باید موانع تولید رفع شود.

عباسی با اشاره به اینکه کسی از دفتر ما در انتخابات شوراها ثبت نام نکرد، گفت: قرار نیست نماینده مجلس لیستی برای شورای شهر ارائه بدهد و همه جا گفته‌ایم نزدیکی و دوری فردی مصداق تایید یا رد صلاحیت نیست.

وی ادامه داد: عباسی هیچ لیستی برای انتخابات شورای شهر ندارد و نخواهد داشت و سیاست اصلی و اساسی ما عدم دخالت در انتخابات است و وظیفه اصلی نماینده مجلس نظارت بر انتخابات شورای شهر است.

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر استان البرز یادآور شد: نمایندگان مجلس استان البرز به دلیل اینکه در هیات عالی نظارت هستند نباید در روند انتخاباتی دخالت کنند و این سیاست واحد و یکصدای  ما در انتخابات شورای شهر و روستا ۱۴۰۰ است.

وی تاکید کرد: بنده از هیچ فردی و لیستی حمایت نمی‌کنم و نخواهم کرد، وظیفه اصلی ما نظارت بر انتخابات و فعالیت برای افزایش مشارکت است.

عباسی با بیان اینکه سلامت در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین مصداق‌های انتخاب و تایید صلاحیت افراد در انتخابات شورای شهر و روستاست، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات خرداد امسال بسیار اهمیت دارد و برای این مهم باید تلاش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز