خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خبر داد:

تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۷۳۴

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ایمان غنی زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی از یکشنبه ۱۵ فروردین سالجاری تغییر خواهد یافت.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سالجاری، ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تمامی خطوط و مسیرهای شهری و حومه در روزهای عادی از ساعت ۶/۱۵  الی ۲۰/۳۰ ارائه خدمات خواهند کرد.

غنی زاده گفت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تعطیل و جمعه نیز در تمامی خطوط شهری و حومه  از ساعت ۷/۱۵ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان خواست با توجه به شیوع موج چهارم کرونا ضمن خودداری از ترددهای غیر ضروری، در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی حتما" از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت و کرایه سفر خود را نیز با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی شخصی پرداخت کنند.

غنی زاده اظهار کرد: در کیوسک‌های شارژ همه پایانه ها و نیز ایستگاه های مسیر تندرو، ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود و در پایانه های اتوبوسرانی، نظارت بر استفاده مسافران از ماسک توسط ناظران این سازمان انجام می شود.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم همکاری‌های لازم را در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از کارت الکترونیکی شخصی) انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز