خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تشریح کرد:

اعلام جزئیات دورکاری کارمندان در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۷۱۱

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نحوه فعالیت و حضور کارمندان ادارات و دستگاه‌ها در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، آذر صفایی نیا در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرهایی که اخیرا به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی با طغیان بیماری مواجه شده و به نارنجی و قرمز  تغییر رنگ داده‌اند، افزود: دستورالعمل‌های اجرایی در مناطق مختلف از جمله شهرهای زرد، نارنجی و قرمز منتشر شده و این شیوه نامه مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی گفت: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کارهای محوله را انجام دهند و یک دوم حضور داشته باشند.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرهای قرمز کرونایی، اظهار داشت: بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق در ادارات دو سوم کارمندان باید به صورت دورکار، کارهای مربوطه را انجام دهند و یک سوم حضور یابند.

صفایی‌نیا گفت: در شهرهای زرد کرونایی یک سوم کارمندان دورکاری خدمات ارایه دهند و دو سوم حضور یابند.

وی افزود: در اجرای دورکاری باید نظم اداری و تکریم ارباب رجوع مدنظر قرار گیرد.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان‌ها و استانی، مدیرکل و مدیر استانی است بنابراین باید ادارات شهرستان ‌ها توجیه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز