خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

درآمدهای کمیته امداد قزوین با رشد 60 درصدی همراه بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۶۳۳

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: درآمدهای کمیته امداد استان قزوین در سال گذشته یک هزار و 209 میلیارد ریال به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه قبل رشد 60 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان قزوین، مهرعلی حق گویان با اعلام این خبر گفت: رشد 60 درصدی درآمد کمیته امداد با توجه به مشکلات اقتصادی و شیوع  کرونا بسیار مطلوب ارزیابی می شود که نشان دهنده مردمی نوع نوع دوست، خیر و نیکوکار در استان قزوین است.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین افزود: این درآمد‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله صدقات، زکات، مراکز نیکوکاری طرح اکرام ایتام و محسنین، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری و اعیاد مذهبی جمع آوری شده است.

حق گویان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کند که بسیاری از آن‌ها به صورت تخصصی به ارایه خدمت به محرومان می‌پردازند که هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین میزان افزایش درآمد در مراکز نیکوکاری با ۱۲۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۸ به ثبت رسیده که بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و نشان دهنده کمک‌های جهت دار و هدایت شده مردم به محرومان است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز