خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات دوومیدانی استان قزوین خبر داد:

حضور تیم دوومیدانی قزوین در رقابت های بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۵۲۱

رئیس هیات دوومیدانی استان قزوین گفت: نمایندگان استان در بخش مردان و زنان در حوزه دوومیدانی در رقابت های بین المللی به میزبانی مشهد مقدس حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میکائیل کاکاوند با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره رقابت‌های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در بخش بانوان به صورت قهرمانی کشور و ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه در بخش مردان به صورت بین‌المللی و قهرمانی کشور با حضور بیش از ۱۵ کشور خارجی برگزار می شود.

رئیس هیات دوومیدانی استان قزوین افزود: تیم استان در بخش مردان با ترکیب مهران خورند، محمدجواد رنجکش، میثم عبدالله پور و رضا دودانگه و در بخش زنان با ترکیب شهلا محمودی، مبینا طاهرخانی، زهرا پاریاد و محدثه اولادی در این رقابت ها حضور می یابند.

ایزدی با اشاره به مطلوب بودن آمادگی تیم‌های اعزامی گفت: متاسفانه خانم زهرا جعفرآبادی که یکی از شانس‌های کسب مدال تیم استان است، به علت آسیب زانو از تیم جامانده است اما شانس کسب مدال برای خانم محمودی باقی است.

وی در پایان گفت: در این رقابت‌ها، بخش مردان نیز شانس کسب دو مدال طلا و برنز را در دو ماده پرش طول و دهگانه دارد که امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران استان در این رقابت ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز