خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خبر داد:

تبریز نارنجی پوش شد / سراب و جلفا در وضعیت قرمز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۴۷۶

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی از اضافه شدن تبریز به جمع شهرهای نارنجی کرونایی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیار راستگو در جمع خبرنگاران  با بیان این مطلب، گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا شش شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های چاراویماق، تبریز، شبستر، میانه، هشترود و مرند در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سراب و جلفا در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: هفته گذشته شش شهرستان استان در وضعیت آبی قرار داشتند، اما در حال حاضر شهرستان آبی نداریم و تمامی شهرستان‌ها غیر از شش شهرستان نارنجی و دو شهرستان قرمز، سایر شهرستان‌ها زرد هستند.

 راستگو خاطرنشان کرد: محدودیت‌های لازم از امروز چهاردهم فروردین ماه هم در سطح ادارات و هم در سطح کلیه مشاغل در مناطقی با وضعیت، قرمز، نارنجی و زرد که مشخص است، اجرایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بارها هشدارهای لازم را به مردم دادیم، در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم مردم، مریض و گرفتار و هم مشاغل دچار مشکل نمی‌شوند؛ مشاغل سطح سه و چهار در مناطق نارنجی باید محدود شوند و در مناطق قرمز هم فقط مشاغل سطح یک حق فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز