خبرگزاری کار ایران

فرماندار دنا در گفت و گو با ایلنا:‌

تمام مراکز گردشگری دنا تعطیل و ورود غیربومی ها ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۴۴

فرماندار دنا گفت: تمامی مراکز گردشگری و تفریحی محل های اسکان این شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عبدالحمید پناهی افزود: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا، سفر به همه تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری ممنوع است.

پناهی با اشاره به بالا رفتن آمار مثبت کرونا در سطح شهرستان دنا، اظهار داشت: از ورود تمامی خودروهای غیر بومی جلوگیری و مسافران بومی در صورت مشکوک بودن باید تست رپید انجام دهند.

فرماندار دنا گفت: در روستاها هم ورود مسافران و گردشگران در اماکن تفریحی ممنوع است و دهیاران و شوراها در روستاها باید مانع ورود گردشگران و مسافران به روستاها شده و در صورت عدم رعایت به کلانتری گزارش دهند.

پناهی با توصیه به شهروندان افزود: همکاری و همراهی مردم در راستای جلوگیری و شیوع ویروس کرونا قابل تحسین بوده که همین همراهی باعث شد که شهرستان دنا در بین تمام شهرستان های استان از نظر رشد آمار در سطح پایینی قرار گرفته باشد.

به گزارش ایلنا، شهرستان دنا از شهرستان های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهرستان دنا از مواهب الهی متعدد گردشگری و باستانی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز