خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار به ایلنا خبر داد:

تجمع و دورهمی در روز طبیعت ممنوع / آغاز موج چهارم کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۲۹

معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، هرگونه تجمع و دورهمی در روزطبیعت ممنوع است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، از ممنوعیت تجمع و دورهمی در این استان خبر داد و گفت: موج چهارم در استان آغاز شده و صدای ناقوس آزاردهنده کرونای منحوس به صدا در آمده است و از تمام شهروندان عاجزانه خواهش می‌کنم نسبت به هشدارها جدی عمل کنند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین افزود: با توجه به وضعیت کنونی و رشد تصاعدی تعداد مبتلایان در این استان تمامی بیمارستان ها در حال آماده باش کامل قرار گرفته اند.

وی علت اصلی این فاجعه را مسافرت‌ها و میهمانی‌های نوروزی دانست و افزود: برای وضعیت کنونی محدودیت ها و ممنوعیت های تازه ای اعمال خواهیم کرد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با توجه به وضعیت کنونی افزود: از هم استانی‌های عزیز و بزرگوار عاجزانه تمنا دارم، امسال نیز همانند سال گذشته ۱۳بدر را فراموش کنند و در خانه بمانند تا شاهد روزهای تلخ نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر در روز طبیعت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم طوفان سهمگین و مرگبار کرونا حادثه تلخی خواهد آفرید.

حبیبی در انتها وضعیت کنونی استان‌ها را چنین اعلام کرد: تاکستان در وضعیت قرمز و بوئین زهرا و البرز در وضعیت نارنجی قرار دارند و اگر پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته نشود وضعیت به مراتب از این هم بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/
مبینا وادی خیل
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز