خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

لزوم غربالگری کرونایی کارگران واحدهای صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۱۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: غربالگری کارگران واحدهای تولیدی قبل از شروع کار و معرفی افراد مشکوک به کرونا جهت انجام تست‌های مرتبط به مراکز بهداشت شهرستان‌ها از سوی مدیران واحدها ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه با اشاره به اتمام تعطیلات نوروزی و بازگشت کارگران واحدهای صنعتی از مسافرت، اظهارکرد: با توجه به احتمال بروز موج چهارم شیوع کرونا طی ابلاغیه واصله، غربالگری کارگران هنگام ورود به واحدهای صنعتی و قبل از شروع فعالیت الزامی و ضروری است.
وی بیان کرد: مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان بر اطلاع‌رسانی کامل و موثر به واحدهای تولیدی تحت پوشش در این زمینه اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: افراد دارای هرگونه علائم بیماری حاصل از غربالگری در بدو ورود و یا خوداظهاری کارگران مبنی بر تماس با بیماران کرونایی طی مدت تعطیلات و مسافرت و ...، بلافاصله توسط مسوول واحد صنعتی به مرکز بهداشت شهرستان معرفی شوند.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای حضور پرسنل بهداشت جهت انجام تست‌های مربوطه انجام شود.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشت شهرستان‌های استان سمنان انجام شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع، مسوولیت پیگیری و اجرای مراتب اشاره شده بر عهده مدیران عامل واحدصنعتی استان سمنان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز