خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس :

مردم مدیران بی صداقت را تحمل نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۹۳

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از دهستان سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،  مهدی روشنفکر در ادامه سفر به مناطق شهرستان‌های ۳ کانه این بار به دهستان سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون با همراهی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی سفر کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.

وی در پایان این سفر یک روزه در جمع خبرنگاران گفت: عمده مشکلات و مطالبات مردم در بخش آب شرب، احداث و بهسازی جاده ارتباطی، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود شبکه‌های تلویزیونی، اجرای طرح هادی روستایی، گازرسانی و احداث مکان‌های ورزشی بوده است.

وی خواستار اولویت بندی مشکلات بررسی شده در دهستان سیلاب و‌ کلوار شد و افزود: برای اشتغال آفرینی جوانان از هیچ کوششی دریغ نشود زیرا برای رسیدن به توسعه و رفع محرومیت‌ها راهی بهتر از رونق تولید و ایجاد اشتغال نیست‌.

روشنفکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در این بازدید خواست وعده غیر عملی به مردم ندهند، زیرا مردم می‌توانند سختی‌های اقتصادی را تحمل کنند، ولی حرف‌های شعاری و مدیران غیر صادق را نمی‌توانند تحمل کنند.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات ۴ دهه اخیر نظام را ستودنی دانست و بیان کرد: محرومیت‌های موجود ریشه تاریخی دارد و با وجود خدمات کم نظیر در این ۴ دهه هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز