خبرگزاری کار ایران

استاندار هشدار داد؛

افزایش ۲ و نیم برابری مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۳ بدر در خانه بمانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۹۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۲ و نیم برابری مبتلایان به کرونا در این استان اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری با اشاره به اینکه میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان نسبت به گذشته ۲ و نیم برابر افزایش یافته است، اظهارداشت: اگر همین‌طور پیش برود و بستری‌ها ۲ و نیم برابر شود آی. سی. یو و تخت‌های ما جوابگو نیست.

وی گفت: بنابراین برای اینکه با این شرایط رو به رو نشویم از تمام ظرفیت‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان استفاده شود.

رئیس ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه خطر کرونا در برخی شهرستان‌ها جدی است، یادآورشد : تست‌های pcr از ۳۰۰ مورد به بیش از هزار مورد در شبانه روز رسیده و سه برابر شده است.

کلانتری با بیان اینکه ویروس چرخش وسیعی پیدا کرده است،خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها، قرنطینه مبتلایان به کرونا است و در این زمینه می‌توان از ظرفیت سپاه پاسداران نیز استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: ضروری است مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۱۳ فروردین بجای رفتن به طبیعت در خانه بمانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای کنترل پیک جدید کرونا در استان همگی روز طبیعت در خانه می‌مانیم.

کلانتری با اشاره به در پیش بودن روز سیزده بدر، اظهارداشت: پارسال در روز طبیعت هیچ تجمعی گزارش نشد و اند و نیز  به مردم توصیه می‌کنم سیزده بدر امسال تجمعی نداشته باشند.

وی خواستار رعایت دستور العمل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری از سوی مردم شد و گفت: تغییر رنگ شهرستان ها، نتیجه بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی و برگزاری تجمعات عروسی و عزا در استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز