خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

ممنوعیت تردد کامیون و تریلر روز ۱۳ فروردین در جاده‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۷۷

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: از ممنوعیت تردد کامیون، تریلر و موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی این استان در روز جمعه ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: محدودیت تردد برای انواع کامیون،  تریلر و موتورسیکلت از ساعت هفت صبح روز ۱۳ فروردین آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

وی تاکید کرد: البته این محدودیت تردد شامل کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نمی شود و منعی برای تردد آنها در جاده‌ها وجود ندارد.

 سرهنگ حیدری یادآور شد: با رانندگانی که این محدودیت ها را رعایت نکنند برخورد و علاوه بر اعمال قانون احتمال توقیف خودرو آنها نیز وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مسافران نوروزی که در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی استان حضور دارند خواست هرچه سریعتر به شهرهای خود باز گردند.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی از شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی و خروج خودروهای بومی از آنها،  گفت: پلیس طبق قانون خورده‌ای متخلف را به مبلغ ۱۰ و پنج میلیون ریال به ترتیب برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی جریمه می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز