خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری ۹۵۰ نفر از اراذل و اشرار/ تعطیلی تفرجگاه‌های استان در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۶۷

فرمانده انتظامی استان از اشرافیت پلیس بر رفتار مجرمان و اشرار خبر داد و گفت: در همین راستا سال گذشته حدود یک هزار و 420 نفر از اراذل و اشرار شناسایی شدند که منجر به دستگیری 950 نفر از این افراد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کرمانشاه اظهار داشت: دستگیری اراذل و اوباش در سال 1399 نسبت به سال قبل از آن 16 درصد رشد داشته است. 

وی ادامه داد: پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی‌دهد، کما اینکه خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند. 

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهیم و در سال جدید هم برخوردهای قاطع تری با آنها صورت می گیرد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح نوروزی پلیس که با حضور نزدیک به 4 هزار نیرو در حال اجراست، گفت: یکی از نتایج آن کاهش 4 درصدی سرقت و افزایش 21 درصدی کشفیات نسبت به نوروز 1399 بوده است. 

وی گفت: یکی از دلایل کاهش سرقت ها افزایش گشت های سواره و پیاده و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت نگهبان محله بوده است به گونه ای که در این مدت از 230 شبگرد در محلات مختلف استفاده کردیم. 

سردار جاویدان در بخش دیگری از سخنانش با تبریک 12 فروردین سالروز استقرار جمهوری اسلامی، از تعطیلی همه تفرجگاه ها و اماکن گردشگری و تفریحی در روز طبیعت (13 فروردین) خبر داد و گفت: این تعطیلی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا اعمال می شود. 

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه تعطیلی تفرجگاه ها مربوط به کل استان است، خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در محورهای مواصلاتی و مقابل اماکن تفریحی و گرذدشگری مستقر و از حضور افراد و خانواده ها چه به صورت پیاده و چه سواره جلوگیری می کنند. 

وی در پایان از شهروندان خواست از حضور در اماکن گردشگری سطح استان خودداری و با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز