خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های فارس در روز طبیعت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۶۶

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در روز 13 فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها ممنوع است.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس فارس، سردار یوسف ملک‌زاده با بیان اینکه توسط عوامل انتظامی از ورود مردم و خودروهای آنان به تفرجگاه ها جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: همچنین پلیس راهور اجازه پارک کردن خودروها در این مناطق را نخواهد داد و متخلفان را اعمال قانون خواهد کرد.

ملک‌زاده پنجشنبه 12 فروردین گفت: کُل راه های ارتباطی منتهی به تفرجگاه ها، پارک ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و این مسیرها با استقرار نیروهای انتظامی و راهور کنترل می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس، گفت: لازم است که شهروندان برای حفظ سلامتی خود در خانه بمانند و تعامل و همکاری لازم را با مأموران انتظامی داشته باشند.

ملک‌زاده اضافه کرد: همچنین ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی و قرمز استان از جمله کلانشهر شیراز ممنوع است و ورودی های شهر توسط عوامل انتظامی مورد کنترل قرار می گیرند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری پرهیز و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا از بروز حوادث و تصادفات رانندگی جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز