خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۲۰

استاندار خراسان رضوی در پیامی گرامیداشت «۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی» را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از مشهد ، متن پیام محمدصادق معتمدیان به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۲فروردین، «روز جمهوری اسلامی» عزتمندانه یادآور مهر تأیید "آری" بر جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس ایران است و چه شکوهمند، تاریخ، مشارکت ۹۸ درصد مردم غیور، دلیر و شهید پرور ایران را در این برهه از زمان ثبت کرد.

اتحاد ملت شریف و همدل، در کنار ایمان و توکل، منجر به تحقق و تبلور شعار، آرمان و اراده  استقلال یابی، آزادی خواهی، جمهوریت و اسلامیت حکومت مردمی بعد از پیروزی  مقتدرانه انقلاب در ۲۲بهمن ۵۷ گردید. 

بدین مناسبت یادی می کنیم از بنیانگذار انقلاب، پیر جماران، امام خمینی(ره)، تمام شهدای پرافتخار سرزمین مان، به‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی که تحت فشار رژیم پهلوی و زیر ناجوانمردانه ترین شکنجه‌ها توسط عمال داخلی و به انحاء گوناگون به درجه عظمای شهادت نائل آمدند. روح پرفتوح شان قرین رحمت الهی. 

اینجانب، فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، را گرامی داشته و روز تثبیت انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های گرانقدر و عظیم الشأن شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی علی الخصوص مردم عزیز استان خراسان رضوی تبریک عرض نموده؛ در سالی که حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نام گرفته، از خدای اول و آخر، تحقق منویات معظم له و دوام انقلاب اسلامی در سایه عنایات حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا له الفداء و خورشید تابان خطه ایران زمین علی بن موسی الرضا علیه السلام را مسئلت می نمایم. 

محمدصادق معتمدیان - استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز