خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز نام نویسی؛

شاخص‌ترین گزینه اصولگرایان کاندیدای انتخابات گچساران شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۱۷

جدی ترین و شاخص ترین کاندیدای اصولگرایان گچساران و باشت هم به صف کاندیداهای انتخابات میان دوره ای این حوزه انتخابیه پیوست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علیمراد جعفری که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در مجلس هفتم دارد با حضور در فرمانداری گچساران، نام خود را بعنوان کاندیدای انتخاباتی ثبت کرد.

وی پیش از این سه دوره در انتخابات گچساران و باشت کاندیدا شد که در انتخابات میان دوره ای هفتم و بدلیل فوت محمدعلی نبی زاده توانست با حدود ۲۲ هزار رای به مجلس راه یابد و رقبای وقت خود از جمله سید قدرت الله حسینی بحرینی را شکست دهد.

جعفری در انتخابات مجلس هشتم و نهم نیز از حوزه گچساران نامزد شد که به ترتیب حدود ۱۸ و ۱۷ هزار آراء را بدست آورد.

می‌توان میانگین ۱۸ هزار رای را برای این چهره اصولگرا در نظر داشت که البته با توجه به شرایط میزان آن دستخوش تغییرات است و هم می تواند کاهش و هم افزایش یابد.

جعفری در حوزه دیل و روستاهای این حوزه تنها چند هزار رای دهنده داردولی در  نیمدور ، گناوه ، آبریگون ، اسپر، مارین تا دشت مور و لیشتر و خیرآباد آرای سنتی و پایگاه قوی دارد.

وی در باشت نیز از آرای خوبی برخوردار است و دوره ای که توانست پیروز انتخابات شود حدود پنج هزار رای در باشت به ثبت رساند.

برخی‌تحلیلگران معتقدند داشتن کف رای ۱۸ هزار رای که متناسب با شرایط تغییر می‌کند عملا می‌تواند جعفری را رقیب ساسان تاج گردون در فینال انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت کند.

انتخابات گچساران و باشت در روز ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود. تاکنون ۱۴ نفر کاندیدای این انتخابات شده اند که ۱۳ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

غلامرضا تاج گرودن با کسب ۳۹ هزار رای منتخب این حوزه انتخابیه بود که اعتبارنامه وی از سوی مجلس یازدهم رد اعتبار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز