خبرگزاری کار ایران

بیدخوری خبر داد:

اسکان ۴۴۷ هزار مسافر در مراکز اقامتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۱۶

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از اسکان ۴۴۷ هزار و ۹۰۹ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: این تعداد مسافر از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در سفر به استان خراسان رضوی در مراکز اقامتی اقامت داشته‌اند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷۷ هزار و ۹۸۶ نفر معادل حدود ۳۹ درصد در هتل‌ها، تعداد ۹۷ هزار و ‌۶۷۶ نفر معادل ۲۱ درصد در هتل‌آپارتمان‌ها، تعداد ۱۱۰ هزار و ۷۴۲ نفر معادل ۲۴ درصد در مهمان‌پذیرها، تعداد ۹ هزار و ۳۹۱ نفر معادل ۲ درصد در اقامتگاه‌های بوم گردی، تعداد ۲۷۰ نفر معادل ۶ دهم درصد در مجتمع‌های گردشگری و تعداد ۵۱ هزار و ۸۴۴  نفر معادل ۱۱ درصد در خانه‌مسافرهای رسمی استان اقامت داشته‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان رعایت می‌شود، تصریح کرد: در راستای رعایت حقوق مسافر و پروتکل‌های بهداشتی تعداد ۳ هزار و ۱۱ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی، دفاتر خدمات‌ مسافرتی و مراکز اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمان‌سراها، خانه‌مسافر و ... انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز