خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه دوران اشکانی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۱۰

جانشین انتظامی استان زنجان، از کشف و ضبط ظروف سفالی عتیقه مربوط به دوره اشکانیان توسط ماموران انتظامی شهرستان ابهر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ ایرج خانی‌پور، جانشین انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ابهر، پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز فردی در امر تهیه و نگهداری اشیاء عتیقه، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

جانشین انتظامی استان زنجان، افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل اختفای وی در شهرستان ابهر اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه فرد مذکور موفق شدند، 2 کوزه سفالی تاریخی را کشف کنند.

سرهنگ خانی پور بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی قدمت کوزه های سفالی کشف شده مربوط به دوره اشکانیان است.

 این مقام انتظامی در استان زنجان، با اعلام اینکه متهم دستگیر و در این خصوص پرونده تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه قاچاق اشیاء عتیقه به شدت برخورد کرده و از شهروندان درخواست دارد موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز