خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی، رویکرد بنیاد مسکن در تحقق شعار سال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۰۹۹

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی را در سال تولید، پشتیبانی و مانع‌ زدایی را ضروری دانست.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا خواجه ای مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گامی برای توسعه و جهش تولید است، گفت: حمایت‌ از تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاهها تحقق یابد.

خواجه ای یکی از اولویت های مهم  این نهاد انقلابی  در سال جاری  را تأمین و تولید  مسکن بر شمرد و افزود: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در حال حاظر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست ها و راهبردهای توسعه ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: خوشبختانه استان زنجان در زمینه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، تثبیت جمعیت روستائی و ایجاد اشتغال پایدار، اجرای طرح های هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهری و ... گام های ویژه ای برداشته است و همواره با ارزش آفرینی و داشتن فکری نو و دانش‌محور با گرایش فنی و مهندسی توانسته پتانسیل و ظرفیت های جدیدی را برای توسعه استان ایجاد کند.

خواجه ای با اشاره به اینکه، تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی گونه و با بهره‌گیری از حداقل امکانات خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی به کشور ارائه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز