خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان مطرح کرد:

اعلام جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۰۹۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری در هرمزگان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در این خصوص، بیان کرد: روند ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاهای استان هرمزگان از شانزده فروردین ماه جاری لغایت بیست و دوم این ماه به مدت ۷ روز انجام می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می تواند به روش الکترونیکی از طریق اپلیکیشن های موبایلی، سیستم های کامپیوتری شخصی، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه حضوری به ستاد انتخابات فرمانداری ها و بخشداری ها اقدام به ثبت نام برای انتخابات شورای اسلامی روستاها کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: داوطلبان از ساعت ۸ تا ۱۸ می توانند از طریق روش های فوق الذکر اقدام به ثبت نام برای انتخابات شورای اسلامی روستاها کنند.

رئوفی در خصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری، تصریح کرد: گواهی عدم سوء پیشینه، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی داوطلب، کارت پایان خدمت نظام وظیفه،یک قطعه عکس، تصویر پذیرش گواهی استعفای مقامات موضوع ماده ۲۲ قانون انتخابات شورای اسلامی روستاها از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص شرایط داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها، اظهار کرد: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه، ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای شورای روستاهای تا دویست (۲۰۰) خانوار  و داشتن مدرک دیپلم برای روستاهای بالای دویست (۲۰۰) خانوار از جمله شرایط داوطلبان برای ثبت نام است.

وی گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها از ۱۹ فروردین ماه آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئوفی در خصوص زمان آغاز تبلیغات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها، افزود: تبلیغات رسمی شوراهای اسلامی روستاها از ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ آغاز و تا ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره جایگاه شوراها در توسعه روستاها، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهمی که شوراهای اسلامی در توسعه و آبادانی روستاها دارند افراد دلسوز و علاقه مند وارد عرصه انتخابات شورای اسلامی روستاها شوند تا روند آبادانی این مناطق سرعت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز